festival

Igår blev det äntligen en kväll med min pojkvän i stan. Helt perfekt, massa mys, mat och musik och massa prat och njöt av kvällen, natten och morgonen idag! Sov i lägenheten i stan och gjorde precis vad vi ville, så jag alltid vill ha det. Det är aldrig mycket fel när vi två är ihop, men ifrån för mycket och massor kan hända. Idag firar vi faktiskt 3 år och 5 månader. Fast inget vi firar direkt men klart man ha koll den 28 varje månad. Kärlek. 
 
Idag fyller även min kusin Julia år, var på kalas och gratta henne. Köpt ett armband i Spanien och en jättesöt rosa pajform till henne. God mat och trevligt i det fina vädret! Ett dopp i poolen hann jag med innan vi åkte, 27 grader är det i den, och om vädret tillåter imorgon så hoppar man självklart i igen! 
 
Nu ska jag kanske se en film eller ett/två avsnitt av PLL.
Från festivalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0