weekend

igår fick jag och linus gjort en hel del som behövdes, åkte vid halv 1 till stan och han fick klippas av sitt långa hår och denna gång tyckte jag det blev underbart fint, brukar alltid vara lika ledsen när han ska klippa sig för han ser så mycket yngre ut efter men nu blev det nästan ännu kortare än vad han brukar ha och det blev faktiskt superbra och han är snyggare än någonsin! ♥ stack till väla sen och L fick bytt sin telefon för fjärde gången, eftersom touchknapparna längst ner slutade fungera, och jag fick med mig en ansiktskräm hem som jag verkligen behövde och som jag ska ha med när vi reser. åkte sen hem till L och rensa ut hans garderob och 2/3 försvann och 2 av dem tröjorna blir mina sovtröjor för det gör nästan ont i mig att han skulle ge bort de tröjor jag har sett honom i från när vi träffades, och nu får jag gosa med dom på nätterna istället! men han är förberedd för att köpa helt ny garderob i Thailand och det är jag med! åkte sen hem till mig och på vägen stanna vi på maxi och fick med mig hem 4 bra filmer för 80 kr och saltapinnar, så igår blev det lite filmmarathon och imorse, mys! ännu en mysig helg som snart är slut tyvärr
thailand bangtao 2009 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0