rensning

dagen har bestått av nudlar till frukost, en sväng till stan med mamma och köpte nytt solpuder och badskum och sen till rydebäck och käka middag och hem och rensa ut hela garderoben! hela datorstolen är fylld med kläder som jag inte ska ha, känns riktigt skönt men hela sängen är fortfarande fylld med massa kläder som jag SKA ha.. måste bara få in de i garderoben innan jag går och lägger mig! sista lådan som nästan bara är sommargrejer tar jag en annan dag, för det kommer vara alldeles för sorgligt och se fina shorts, spetslinnen och blommiga bikinis! Men snart kommer de till användning i värmen men sen ska man hem igen och frysa och vänta! men oh vad detta året kommer bli bra! 
bjuder på en sommarbild bara för det, 25 maj 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0