projektarbete

mitt projektarbete har gått så jävla dåligt och jag börjar bli lite stressad, för hur jag än gör går det inte ihop och vill inte uppfylla lärarnas eller mina önskningar, det blir liksom inte bra om jag inte är överhuvudtaget intresserad av något jag skriver om men när jag väl står i butiken och dagdrömmer så slår det mig och börjar kladda som en idiot på alla små lappar jag kan hitta och nu hoppas hoppas hoppas jag bara på att detta kommer gå annars blir jag ännu mer stressad, hejhej borde kommit på detta för lääängesen, men nu hoppas jag allt löser sig! 
 
MTV är på som vanligt men nu bäddar jag av sängen och kryper ner med mina inbakadeflätor, håret är kaos men hoppas det blir något som går att fixa till imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0