kärleksförklaring

åh herregud skulle nog aldrig satt på breaking dawn part 2 en ensam kväll som denna! sett om slutet 4 gånger nu och gråter bara mer och mer för varje gång så nu var det verkligen sista innan jag hostar sönder lungorna och spyr av alla tårar och luft som varken kommer ut eller in och näsan som rinner! lite musik kanske går bra.. jo smart drag där, lika mycket tårar kommer med vacker musik med fina Christina Perri. Jag skulle kunna dö för att uppleva en hel twilight historia.. grät jag efter att ja skrev den meningen? ja! 
 
tycker själv att jag är jättepatetisk men kan verkligen inte hjälpa det, mina händer skakar och hjärtat slår i 200 slag i sekunden. jag saknar min pojkvän så mitt hjärta gör ont och ja.. jag vet inte vad. Undra hur många som någonsin tackat Stephenie Meyer för allt fantastiska hon har skrivit och gjort, hon är ett geni. Att hon kan beröra så mångas hjärta och mitt så mycket med fina ord, underbar fantasi och livsuppfattning och tankar är ofattbart! Om ens liv ändå fick vara en sån historia, sånt som man inte trodde existera och sen att allt ofattbara slår in och livet blir perfekt. allt som Bellas liv innehåller. allt som faller på plats. Stephenie Meyer är amazing. The Twilight Saga i mitt hjärta, föralltid ♥
det vackraste någonsin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0