tankar så det bubblar

Stephenie Meyer kan nog inte beskriva den perfekta mannen bättre än hur hon gör det i sina böcker och sen hur hon uttryckt det i filmerna. & sen att det är snygga Robert som spelar denna roll gör det inte sämre eftersom han är så underbart snygg, vacker och stilig! Den perfeka.. spontan, beskyddande, kärleksfull, sig själv, omtänksam, generös, visar sin lycka och för alla inte bara när man är ensama. 
 
När Linus en dag kom hem till mig och bad man gå ut ur rummet och att jag inte fick komma in förrän han sa något. Jag var så skeptisk och litade nästan inte på honom eftersom han aldrig gör sådär men jag gav mig och fick sen komma in och han hade köpt en tröja till mig, utan någon som helst anledning. Jag fyllde inte år, ingen namnsdag, vi hade ingen månadsdag att fira, inte julafton eller något. Det där gjorde mig så lycklig. Det behöver inte vara något som är köpt och kostat pengar. Men en kille som gör något spontant utan att jag inte har den blekaste aning om vad som ska hända är nog det som fångar mitt hjärta mest. Får mig att falla pladaskt. Tappa hakan och få mitt hjärta att slå ett extra slag. Kanske därför jag varit som jag var en gång i tiden. För att många vågat vara den där i min närvaro. Göra det där och fånga en med storm och göra en häpen. Eller att visa många att jag finns i deras liv, är inte det de flesta tjejer vill? Att killen ska snacka om sin tjej med sina vänner, precis som tjejkompisar tjattrar 24/7 om killar och sina kärlekar! Men sen att man får höra "han sa det om dig" "gör inte så han har sagt att han tycker om som det är istället" att andra vet att han har sagt vad han gillar om de som händer mellan en, både till mig och vänner. En puss. Ett leende som får en att veta, jag är den ända tjejen för honom, känna att sin andre är stolt över att ha en som sin andra halva. Stephenie Meyer - du kan nog inte beskriva det där bättre än i alla dina böcket om Edward & Bella. 
 
Från slutet av 2008 har jag varit helt förälskad i kärleken själv, och sommaren 2009 kunde man sluta leva i filmernas drömmar, dock kändes det hela som en film, första gången man får uppleva det finaste och sen är man fast, att mitt motto bara är ordet kärlek kan jag nog hålla fast vid i hela mitt liv och att jag valde en text om mig själv "tjejen som lever för kärleken" kan nog sitta kvar. 
 
Avslutar detta babbel nu, eftersom det var så längesen jag skrev och nu behövde jag verkligen skriva av mig och efter en hel dag i sängen med film och drömmar så blev det detta och jag tänker nog inte läsa igenom det igen, fingrarna fick bara flyta på tangentbordet nu ett bra tag. Slutar iallafall med att jag är världens lyckligaste för jag har funnit min kärlek precis som i filmernasvärld ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0