hurting

Kom hem för ca 1 timme sen efter ett jobbigt träningspass, nr. 2 för denna helg. Var och träna både igår och idag med Linus och han visa mig massa maskiner och övningar så nu känner jag mig inte så vilsen när jag går på den delen av gymmet, brukar annars bara köra kondition. Men nu har de både blivit ben, mage, axlar, armar & bröst! haha är riktigt mör i kroppen nu och idag var det extra hårt på magen så känner att min kropp inte kommer må så bra imorgon! men älskar känslan av träningsvärk för då vet man riktigt att man har kämpat! 240 kalorier borta på step & springband också, lite kondition är ett måste! nästa träning blir på onsdag, min kropp måste nog vila lite! hopp in i duschen nu, vi hörs!
269214_203573416451880_1010116896_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0