hemma igen

Nu är vi hemma från en helt fantastisk resa, 10 underbara dagar i Bangkok med familjen och tiden bara flög iväg, vi brukar kombinera resan i thailand med sista 2 dagarna i bangkok men denna gång stanna vi alla dagar där eftersom det bara blev 10 dagar :) så har sett och gjort en hel del som vi inte upplevt innan :) flyget dit gick hur bra som helst, fick sovit ett par timmar och myste med huvudet i Linus knä och musik i öronen. När vi kom till hotellet blev det lite fel med rummen, inte det vi hade betalt för men efter 2 nätter så bytte vi och allt blev perfekt! solat och badat har vi såklart och njutit som bara den och unnat oss allt vi kunnat, resan kunde inte ha varit bättre helt enkelt!
 
Eller.. kanske flyget hem, men det kunde vi inte göra något åt, planet gick halv 1 och halv 5 sitter jag som på nålar i sätet efter att ha ätit och sen sovit 1 timme ca och då är det sjukt mycket luftgropar och jag kolla ut så blixtrar det som in i under oss, flög över Indien och i ca 90 fortsatte det hela och blev nästan värre och värre, har aldrig varit med om något hemskare! Kramade isönder Linus hand och tårarna rann ner för mina kinder och mamma & pappa sitter på rad 14, Max & Malin på 25 och Jag & Linus på 35, kände mig så liten och kunde verkligen inte gå fram till de andra ju, som tur försvann det sen och både jag och Linus somnade igen tills vi vakna av att det var frukost och då var det bara 2 timmar till landning :) denna resan, som alla andra är ett minne för livet ♥ bilder kommer självklart senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0