essä

Detta är nog, (är) det sämsta jag någonsin har skrivit under gymnasiet, i svenska får jag väl tillägga, finns nog värre i ett annat sketet ämne men iallafall, jag som tycker svenska är riktigt roligt och tycker det är den ända lektionen som är okej att kunna gå på och som inte är onödig.. skickade nyss in min essä, 1. efter mycket läsande från google vet jag fortfarande inte hur man skriver en essä 2. Har nog inte skrivit en essä, blev säkert mer krönika liknande 3. Ämnet jag valde var bara helt idiotiskt och jag har bara ordbajsat sista stycker för att komma över 1 sida. Förlåt Anett, jag är själv riktigt besviken på mig själv. Hoppas vi aldrig mer kommer få skriva en essä i ditt ämne! Tack! //ångest
 
update: haha skrattar bara nu, något får väl bli fel ibland, man lär sig av sina misstag :D
Bd3qlpwcaai35uc_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0