hittat min prins

Roligt att se att så många är inne här trots att jag inte skriver, tråkiga är att jag inte skriver.. livet är så jävla underbart så glömmer bort att skriva för det är bara folk som tydligen stör sig på när jag är lycklig så att skriva det här alldeles för mycket passar sig inte :) Mina helger är underbara, skolan flyter på och vardagarna fylls av glädje och kärlek. Kärlek 24 timmar om dygnet. Imorgon är sista dagen i skolan och sen lov till 7 januari. Vilket min fina pojkvän också har, slutar jobba på fredag sen kan vi spendera så mycket tid tillsammans och hitta på roliga saker. Mycket nu innan jul och träffa fina vänner och gå ut och roa sig och biomys står på schemat bland annat än så länge. Avslutar ändå detta året helt jävla underbart, för nu är jag lyckligare än någonsin och har hittat min prins i livet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0