detta året

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Börja på studera på högskolan bland annat. 

 

Hur har ditt 2013 varit? Både bra och riktigt dåligt, men kunde inte avsluta året på ett bättre sätt, jag är lyckligare än någonsin och är uppskattad på ett värdigt sätt. 

 

Blev du kär i år? Verkligen! 

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 30 maj, 5 juni, 10 augusti, 21 september, 24 oktober, 1 december, andra datum med men de vill jag bara glömma. 

 

Vad är din största framgång 2013? Högskolan och min utbildning om de räknas som framgång, även mitt underbra jobb. 

 

Bästa köpet? Nike Air skorna, Avicii biljett och Berlin resa. 

 
Vad spenderade du mest pengar på? Nöjen och en del mat tror jag och kläder. 
 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Min fina pojkvän har lyft mitt liv.

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Ellie Goulding - How Long Will I Love You, Wake me up - Avicii, What does the fox say, Bara Bara Bere Bere - Michael Telo och massa andra som jag inte memorerat. 

 

Vem har du umgåts med mest? Massa blandade härliga människor, senaste tiden mest Hampus.  

 

Har du haft ett förhållande under 2013? Ja

 

Vart reste du under 2013? Thailand, Spanien x3, London, Danmark. 

 
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? En fin, lång och varm vår!
 

Vad gjorde du på din födelsedag? Var hemma och åt fin middag och ut på kvällen med ett gäng tjejkompisar och tog någon drink och drak lite vin, underbar födelsedag! 

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? I mitten av året ja, men som det slutade så ångrar jag absolut ingenting. Äntligen tog jag rätt val.

<3 

 

Vem saknade du? Jag vet faktiskt inte.. 

 

De bästa nya människorna du träffade? Hampus och tjejerna från skolan

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Lev livet, njut och gör det som får dig att må bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0