sista jobbdag

Imorgon är min sista jobbdag, sorgligt nog! Men ska bli skönt att jobba, tiden går ändå segt ibland om det inte är så mycket folk, men det brukar va en del på lördagar så hoppas det blir en bra säljdag. Skönt att man vet vad man ska göra under ett par timmar. Nu längtar jag nästan bara efter att skolan ska börja för att få in rutiner och grejer som ska göras och inte behöva ha strötimmar där man tänker på allt som får en att må så himla dåligt. Först och främst ska jag och mamma till London dock och det ska bli nästan som en befrielse, att bara vara med mamma och ha saker att göra hela tiden och inte vara ensam en ända minut! Blir något avsnitt Sex and the city innan jag ska försöker somna. 

Kommentarer
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Åh vad roligt med London! Hur länge stannar ni där? :)

SVAR: Tack så hemskt mycket fina du :)

Svar: Riktigt roligt :) bara 2 nätter men åker tidigt och hem sent så får 3 dagar där med massa shopping :)
Oliwia Eriksson

2013-08-16 @ 23:05:46
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Jennifer Nilsson

härlig blogg!
kika gärna in i min blogg kram

Svar: Tack :) de ska jag!
Oliwia Eriksson

2013-08-17 @ 10:56:12
URL: http://jennyfernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0