huvudvärk

Hade en av de värsta huvudvärkerna jag någonsin haft igårkväll. Inte druckit tillräckligt med vatten under dagen, men hjälpte inte heller sen hur mycket jag än drack mot kvällen. När jag la mig ner blev det ännu värre och med lite tårar och snor kändes det som att hela ansiktet var en ballong och att den snart skulle smälla genom att sätta en nål i vänster tinning. Varför ska livet gå så upp och ner, kan jag inte bara få vara lycklig? Inte lycklig ena dagen och förkrossad nästa. Inte lycklig halva dagen och sen gråta mig till sömns. Bara.. inte gråta. Behöver inte vara som ett sprudlande barn varje dag men att inte må dåligt och bara vara glad hade varit en fin början. Klumpen i magen som är där 15 timmar om dygnet den kan också försvinna. 
Untitled

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0