dessa rubriker

Har börjat glömma vad jag gör om dagarna, dagarna efter. Igår startade dagen med en frukost på Kaferepet med Linnea, jättemysigt och gott, speciellt i ovädret och alla blixtrar och åska! Sen hämta Linus upp mig och vi åkte till filborna för att träna, första träningen sen maj, så det var riktigt skönt! 50 minuter kondition och 15 min mage, nu är man äntligen igång igen! Åkte hem sen och tog en promenad på en timme med Elin, blev ganska blöta och lyckades vara ute i ingenstanns när det regna så kunde inte kura under ett träd eller tak. Jaja, vatten har aldrig skadat :) Gjorde v mig och sen satt vi och prata i några timmar mot kvällen innan hon skulle iväg, och bara en timme senare kom Linus och hämtade mig, blev en känslosam kväll och natt hos honom. Även morgon, innan jag var tvungen att dra upp oss och åka och träna för att komma på andra tankar. Trodde jag. Blev ett armpass med Linus och antagligen kommer det kännas imorgon!! Drog mig till körskolan sen och stadskörning blev det för första gången och kan inte alls säga hur det gick, inga stora katastrofer iaf så det är bra! Åkte sen hem och åt och har tittat på tv och tagit det lugnt och ska gå och göra v mig för sängen nu. 
 
Livet är så upp och ner! Försöker få dagarna att gå men varför är kvällar ensam så hemska. Jag är glad i det hela hemska, för det kunde slutat så mycket värre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0