dagen idag

Dagen har bestått till stor del av att sitta i en bil. Körskolan först som gick ganska bra som vanligt, faktiskt inte haft någon lektion än som det har varit katastrof, självklart är det något som blir gansak fel ibland men det fixas till snabbt och är bara en engångshändelse :) Pappa hämta mig efter och vi åkte in mot stan igen för han ville att jag skulle kolla kläder på Via11, för tydligen var där mycket snyggt som han hade koll på haha, nä men han är i krokarna och lokalerna bredvid nästan varje dag så han drog mig dit idag och en superfin blus fick jag. Snällaste pappa! Sen drog vi hem och en timme något efter åkte jag med mamma till väla för att fixa ett halsband och lämna tillbaka en annan grej :) Hitta ett superfint armband från Edblad och det fick jag av snälla mamma! Hur mycket jag än protestera och kunde försöka komma på en anledning varför jag skulle få armbandet så skulle hon betala. Jag har det svårt för tillfället och mina föräldrar vet det, och jag hade lika bra kunnat köpa detta själv men idag var det en speciell dag i mina föräldrars värld! ♥
 
Körde och handlade sen och försökte tajma regnskurarna, men blev dyngsur ändå när vi sprang till bilen. Väl hemma åt vi lite kräftor, laga middag och jag stekte sen bananpannkakor för att ha till frukost imorgon och till jobb :) supergott! Dagen har varit hur bra som helst. Tillslut finner man större lycka i annat. Fast jag vill ha mitt vanliga liv tillbaka. För utan den man älskar är inget som vanligt. 
 
Bilder kommer imorgon på fina tröjan och armbandet. Nu ska jag se lite tv och snart sova. Natti. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0