älskade jobb

Usch usch usch vilken grym värld vi lever i (visste jag i för sig redan). Idag var den rån i butiken och är ganska lättad över att jag inte jobbade men åh vad det gör ont att veta vem som stod där och fick uppleva allt det hemska. Att de finns så hemska människor, det var nästan som man bara gick och vänta på att det skulle ske, fast man inte tänkte på det ändå. Men har varit mycket rån i guldsmedsbutiker i stan och vi har haft tur, tills nu :/ Usch! Här kan ni läsa mer om vad som hände: http://hd.se/helsingborg/2013/08/13/guldsmed-ranad/
Som tur kom ingen till skada, förutom chock kan jag tänka mig. Hemskt att tänka att det kunde varit jag som stod där när det hände! Jobbade senast igår vid samma tid som de hände idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0