wromwrom

Övningskörde idag! WOHO! Andra gången på manuell bil hehe gick lite bättre denna gång förutom att det tog en bra tid innan jag kom någon vart i början, motorstop x10 men blev förvånad över att det gick så bra ändå men det här med att växla är ju så sjukt onödigt, aldrig att jag skaffar en sån bil, men måste väl ta körkortet med manuell, annars är man väl lite för bunden! Tur att pojkvännen tycker likadant! Någon som förstår mig. 
 
I veckan sticker jag över till Lindells och köper ett paket så jag får hem mina böcker så min sommar kan bli ännu roligare än vad den kommer att bli... (dock lite spänd inför körlektionerna! men snart är jag ännu ett steg närmre! det tar sin lilla tid)
Tumblr_ml4kts5duj1s5gteeo1_500_large
wromwrom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0