lördag söndag

Gårdagen blev hur bra som helst! Lite mat i magen som killarna hade fixat själv.. dom gav oss verkligen en surprise måste jag säga, haha inte den bästa tacopaj jag ätit ;) gick ner en runda sen till interpool och spelade en timme, gick till lillatorg men blev ett väldigt snabbt stopp då det var 23 just igår.......... men vi roa oss hemma istället och njöt av kvällen med blandade grejer! Somna vid 2-3 något, minns inte, men sov iallafall som en gud på madrassen på golvet haha älskar det! Eget rum och allt med linus, vilken lyx haha vaknade med en varmande sol i ansiktet men som tyvärr sedan försvann :/ Blev lite pannkakor till frukost sen som även denna gång pågarna stod för eller mest Jonathan, blir alltid så, killarna ansvarar för köket medans tjejerna gör annat, är inte helt fel ibland!! 
 
En sväng på stan i någon timme hann vi med också och jag fick med mig hem 3 saker från Stadium, ny träningsväska (SOM JAG BEHÖVDE DEN!) ny sportbh och ett snyggt träningslinne, apnöjd! Hem och käka sen och sen lämna linus hos sig och denna helg var över! Sitter nu och tittar på lite 2 ½ men och sängen ropar lite smått på mig! Hörs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0