lat idag

en cool sportbh från h&m 99 kr, är den bra tro för de priset? aldrig köpt h&ms sportbh, men det fina mönstret och färgerna gör att den är värd att köpa iaf ;) skulle egentligen tränat imorse men när klockan ringde 7:45 så var jag så trött och helt utmattad så sov i 2-3 timmar till och ikväll ska jag verkligen försöka somna tidigare än 11, behöver all sömn jag kan få, krävs för att få upp pluggmotivationen, som förövrig är 0 just nu och jag kommer få stressa denna vecka som fan med läxorna, speciellt engelska arbete som kan DÖÖÖ! Efter fredag kan jag andas ut! och efter 3 maj så skriker jag STUDENT :D (för då har vi inget kvar i skolan) (vad man vet)

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Kanonsnygg sportbh!

Svar: Eller hur :D
Oliwia Eriksson

2013-04-17 @ 21:16:21
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0