Ikea Max HIF Mys

Gårdagen bestod av att vakna upp med min fina vid min sida till ett fint väder. Vi åkte ganska tidigt sen till IKEA och handla lite små grejer till lägenheten i stan :) och tjockade oss sen på Max. Åkte till stan sen och städade lägenheten, eller det var jag som damsugade och damma av medans linus lyssna på musik, detdär ska dock inte bli en vana från både min och hans sida! ;) Sen åkte vi och såg på HIF-Gävle en riktigt bra match och vädret var toppen så det kunde faktiskt inte bli bättre! Var riktigt mysigt och mycket folk så go stämning var det allt! Efter HIF gick vi en runda i stan på tivolit och ner om hamnen och kolla lite båtar och bara mös i det fina vädret :) Lördagen var heeeelt perfekt! Senare mot kvällen gick vi ut och spela lite fotboll och bara njöt av varandras sällskap, myste. Kärlek. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0