filosoferar

Vilken jävla ångest jag har för detta engelskarbetet bara går åt skogen, har inte utvecklat min engelska ett dugg på dessa 3 år, snarare så har den blivit sämre. Inte lärt mig något nytt över huvud taget och vet att jag inte är ensam om det i min klass. Har försökt ändra på det men har inte gått och läraren är mer envis än en get så nu är det detta sista arbete kvar att göra så man får bara ta sig i kragen och leva med det, inte lönt att försöka ännu mer nu när det är så kort tid kvar liksom. Ledsen jag blir, faktiskt. Har varit ute på en promenad i det fina vädret med hunden, behövde jag, spola bort lite tankar och sen satte jag mig här med plugget och har fått lite gjort men absolut inte tillräckligt mycket så jag kommer skicka in avslutningen i tid, men det får han ta! Bara hälften av klassen som bara skickar in i tid ändå så nu denna gång får jag var 1 dag efter, punkt på det! Min lördag kommer bli sååå kul! Djur, djur, djur är det ända som skriker i mitt huvud (mitt arbetstema) Nu ska jag dricka mitt gröna te och fortsätta. Vi hörs kanske senare!

Kommentarer
Postat av: Paulina

SV: Jo det är klart. :)

2013-04-17 @ 19:57:50
URL: http://paulinaekvall.blogg.se
Postat av: saga

Svar; ja eller hur? tycker jag med!

2013-04-17 @ 20:02:51
URL: http://saganilssons.blogg.se
Postat av: angelica

Vad tråkigt att det känns så men hoppas du får det klart snart! Jobbigt om läraren är så :(

sv: hih joo den är så fin! :D hoppas du hittar en fin studentklänning!

2013-04-17 @ 20:08:04
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0