effektiv dag

Har blivit en hel del fix idag, efter skolan gick jag och mamma i stan och fixade mina inbjudningskort, beställde studentskylten, köpte lite smågrejer till studentresan (!!!!!) & jag fick en ny kamera! Toppen toppen toppen! Sen åkte vi och åt på tegel riktigt god mat, sen en snabb vända till råå och prova balklänningen en sista gång innan sömerskan började sy det sista och fixa :) sen en sväng om Maxi och köpa lite grejer till valborg imorgon, alltså en hel del fick vi gjort på ett par timmar! Har även hittat tält m.m som ska hyras till studenten, effektiv dag! Nu ska jag börja plugga på det sista innan arbetet ska in imorgon! Glömde att jag också fixat alla inbjudningar nu så de ligger i hallen och är redo för att slängas på brevlådan!! 37 dagar kvar!! 
min nya kamera ↑

Kommentarer
Postat av: liborius

älskar effektiva dagar:D

2013-05-01 @ 18:05:19
URL: http://liborius.se
Postat av: Clara

Oj, så mycket du hunnit med! Men så mycket kul du ska ha!

2013-05-07 @ 23:23:36
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0