65 dagar kvar

Det känns inte så bra att jag måste läsa 330 sidor till på fredag och har läst 10... men, inte så mycket ansträngnings som behövs direkt, tar bara lite tid så mina lediga timmar denna vecka ska spenderas med en bok i ansiktet och jag ska börja nu efter top modell :) gillar dock att läsa innan jag somnar så 1-1,5 timme kan jag beta av ikväll :) Imorgon börjar skolan igen efter ett helt underbart lov! & nu är det fan inte mycket kvar i skolan, 65 dagar till studenten och några arbeten och prov kvar men projektarbetet är klart iallafall och det är huvudsaken och nu betar man bara av sak för sak sakta men säkert, äntligen ska man förvinna från skit gymnasiet för gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0