think

imorgon blir det veckans mest tråkigaste dag som är från 9-4 och består av 4 tråkiga lektioner.. har ganska mycket plugg som ska in imorgon så måste fixa lite nu och imorgon efter skolan är det bara att fortsätta med tråkiga grejer när man kommer hem.. meeeen imorgon ska man iallafall kolla på fotbollslandslaget på olympia när de tränar, det ända att se fram emot! 
 
Citerar min fina vän linnea som exakt beskriver även mina känslor.
Gymnasiet har varit livets hittills största besvikelse, alla sa att gymnasiet var den bästa tiden i livet men för mig har det inte alls varit så. Högstadiet var det bästa för mig, och jag hoppas att det någon gång kommer att kännas så bra igen.

Kommentarer
Postat av: Linnea

<3<3

2012-09-04 @ 21:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0