senapsgul

Eftersom jag stack till skolan idag för jag skulle ha 1 lektion, danska, då det var osäkert om läraren var där eller inte men inget meddelande, mail, ingen i receptionen viste och inget på tvn i skolan stod så fick åka dit, och jag åkte dit bara för att se exakt samma tid som lektionen börjar så står det på tvn att lärar helvete är borta. så sjukt snällt att göra så, gud vad man uppsakattar lärarna i de situtationer! åh, skit bra lärare, tack som fan! 
 
fick gå och driva i stan i ca 2 timmar, så därför fick jag hem mig 3 nya plagg, tack för den med! och jag var tvungen att stanna för jag skulle klippa mig! detta fick jag iallafall med mig hem:
      
      
      
+ ett par svarta trekvarts springbyxor! 

Kommentarer
Postat av: Sabina

vart har du köpt tröjan? skitsnygg

Svar: h&m är den ifrån :)
Oliwia Eriksson

2012-09-04 @ 20:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0