HEEELGG

idag blev det en chill dag med fotografering och 1 timmes lektion. sen gick jag till friskis och svettis och köpte till på mitt kort till gymmet, gick upp på gymmet i 25 minuter och sen blev det ett pass 1 timme med spin, riktigt härligt med träning idag! sen stack jag hem och duscha och sen blev det väla med mamma och köpte en födelsedags present till linus :) 
 
snart blir det en tripp upp till tågstationen med cloe för att hämta linus som ska sova här inatt (eftersom jag är ledig imorgon :D) men linus har suttit på akuten med en från hans klass i 5-6 timmar, så han har varit riktigt snäll idag så jag hämtar han på stationen och sen har jag lagat lite middag till honom, eftersom han inte ätit något på hela dagen, lilla älsklingen! 
 
nu måste jag laga lite mat, puss på er! helgen är här och den kommer att bli perfekt :D :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0