det vanliga

kollar på mitt näst sista sex and the city avsnitt på hela boxen.. är allmänt ledsen men lite bördor på mina axlar har lättat, två mail till två lärare är sända och det kändes ok. måste göras, så bättre än att komma på en dåliga utsäkt för ja inte har gjort det och ligga back med det, jag blev klar tillslut! så otroligt tråkigt det är att läsa om skolgrejer hela tiden, men skolan tar kål på en och att skriva av sig om det känns ok. skolan är så sjukt tråkig, har allmänt ok med läxor, bara otroligt mycket till just idag! men nästa vecka är helt tom.. kommer väl nytt, såklart! 
 
babblar på om ingenting och skriver om så tråkiga grejer just nu. bara för jag har ingen annan att skriva det till. men nu ska ja gå i ide i min säng.. och önskade i och för sig att jag vaknade upp lagom till våren. 

Kommentarer
Postat av: Liborius

det är bara till att kämpa på! man får försöka se det positivt:)

2012-09-08 @ 09:41:34
URL: http://liborius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0