ny vecka

det blev 75 minuter på friskis efter skolan idag och 570 kalorier försvann! fastnade i project runway när jag sprang på löpbandet så det var en aning skönt att inte behöva känna hur jobbigt det egentligen var när fastande i det där! haha, stack hem och jag och mamma tog en runda ner till borgeby för att kolla på skor, hitta ett par men la undan dem för 1. är inte riktigt säker på om jag kan hitta ett par andra 2. vet inte om jag ska ha höst skor eller vinter skor 3. de var lite dyra men 4. jag älskar dom! 
den bästa duschen är den efter träningen! 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Så härligt när man springer på löpbandet på gymmet och fastnar vid ett program och inte inser att man blir trött! :)

Svar: ja eller hur!!
Oliwia Eriksson

2012-10-08 @ 19:00:06
URL: http://andreastandoft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0