lättnad

har aldrig någonsin i mitt liv varit så glad efter ett tandläkarbesök. var rädd att jag hade hål, har aldrig haft det och jag brukar ha otur så ja kanske hade ett men nej, jag har varit hur duktig som helst detta året också så inget hål och min ena visdomstand är planerad på att dras ut av en annan tandläkare men denna tyckte eller förstod inte alls varför den skulle ut om den inte störde mig och den har knappt kommit fram eller typ inte alls så den stör verkligen inte mig och jag låter den mer än gärna sitta kvar eftersom jag är livrädd för allt med tandläakren att göra ifall det gäller att dra ut och laga saker, usch har mått sjukt dåligt ända tills efter besöket, gråtit om nätterna för vill verkligen inte dra ut och min största önskan är i så fall att bli sövd men hur stor är chansen att jag hade fått det? 
 
men nu har jag ca 1 månad kvar till nästa tandläkarbesök och då ska jag verkligen berätta vad denna tandläkaren sa om min visdomstand, den kan sitta kvar minst ett år till ifall det inte händer ngt! gladtjej!
bild från den dagen eller dagen efter jag tog av min tandställning, juni 2010 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0