231 & twilight

Idag har jag beställt/bokat två saker. Först och främst fick jag ett sms om att Twilight Breaking Dawn part 2 biljetterna hade släppts för biomedlemmar och det är jag så snabbt som bara den klicka jag mig in och bokade två platser till mig och Elin på premiären den 14 november, glad tjej och imorgon åker jag och betalar dem, riskerar inte att dem försvinner!
 
2. Har haft det struligt med min studentmössa och kunde inte beställa den via internet, så har ringt och haft mig men snackade med en väldigt trevlig man som tog min beställning på telefon och allt blev rätt och perfekt så mössan är nu beställd och vi kommer bara närmre och närmre studentkänslorna och dagen,
231 dagar kvar nu! 
räknar ner dagarna till båda två

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0