Födelsedag

Dagen har varit hur mysig som helst, börja med att vakna upp till lite sång och sen presenter och frukost i köket med mamma och pappa. Åkte sen in till stan och åt brunch med Fay på bagelshoppen och hade det jättemysigt :) fint väder var det med! Sen var det skolan i ett litet tag som tur och sen kom Linus och hämtade mig och vi körde hem till mig och fika med tårta med mormor och morfar med och sen blev det tacos och massa presenter :) oh vad glad jag är! Har fått så otroligt många fina presenter och roliga gratulationer och mycket sång! Tack! Pricken över iet på dagen blir att Linus sover här inatt!
Nu ska jag njuta av min fina nya tv, 40 tum, älskar den stora skärmen! Tack pappa & mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0