skolbubbla

träningen idag var hur bra och rolig som helst, step är verkligen ett roligt sätt att träna på och man blir riktigt varm! tummen upp! nu sitter jag och kollar på lite tv och planerar den kommande veckan som innehåller hur j*vla mycket plugg som helst så kommer verkligen inte att kunna träna denna vecka :/ har bara två riktiga skolveckor kvar och det är 9 saker kvar som jag måste få gjort i diverse ämnen tills nästa fredag, känner att paniken börjar smått tränga in i mitt huvud.. men efter nästa fredag kan jag börja andas igen och hoppas verkligen att allt jag kommer göra tills dess lönar sig och att jag får se betyg jag vill ha och strävat mot! jag håller tummarna för mig själv och ska verkligen vara flitig och ta vara på all tid som finns till att plugga!

hejhej inget liv i 2 veckor, dö skola dööööö!
        

Kommentarer
Postat av: johanna

sv; tack! den är köpt på gina tricot. :)

2012-05-20 @ 20:53:40
URL: http://johannajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0