helgen

Fredag: Gjorde nationellt prov i MatteC, har ingen aning om hur det gick men hoppas iallafall att jag klara det! gick sedan ner till stan och köpte en lite grej till mamma och sen en spontan fika med Elin i det fina vädret. Stack sedan hem och chillade sen hela dagen med linus vid poolen :)
Lördag: Vaknade med min fina. Käka god frukost ute och åkte sedan in till stan och linus fixa med skor till studenten och jag köpte ett par underbart fina svarta boots, kan använda dem året runt, mycket nöjd, tack till mamma och pappa också som betalade en del av dem :) linus och jag åkte sedan ner till gröningen och låg där ett tag, fika lite och myste som in i, i ännu en dag med underbart väder! Åkte sen hem till mig och på kvällen blev det eurovisionkväll och sverige vann och det var såklart rikitigt kul!!
Söndag: Vakna med fin pojke, morsdag, mormor & morfar kom hit och har solat en massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0