studentfirande!

är hemma från min älskling, han drog vidare till malmö igen och jag hoppade av hemma hos mig :) haft en så sjukt underbar dag så det inte går att beskriva! underbara killar som sprang ut i heleneholmsparken vid 4 och några tårar kom när jag kysste min fina pojke, stod där ett tag och njöt i det underbara vädret med alla studenter! åkte sedan hem till linus och hade en supertrevlig kväll med god mat, tårta och dricka! mitt huvud mår sådär och min hicka vill verkligen inte försvinna :o sjukt jobbigt!! har lagt upp en massa bilder från studenten på facebook men så småningom kommer några här med såklart!


min älskling för någon timme sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0