pooldag

är inte så taggad på att lägga upp bilder från kameran så tror jag skiter i det på denna resa och ni får nöja er med mina instagram bilder :) så blir det ett fb album när jag kommer hem, om jag inte får ett ryck och lägger upp något :)
 
idag blev det poolen, sååå underbart! käka god lunch, spelat massa kort, badat för fulla muggar, käkat glass, lyssnat på musik, löst korsord och flätat hår! haha sikken mysig dag! nu ikväll blev det att käka middag med mor, far, alain, ronny & flor, sen drog vi vidare till 222 lounge och kolla fotboll, kom hem för en timme sedan snart så ännu en perfekt kväll har gått, men imorgon så kommer det bli sååååå himla mycket bättre! ♥
          
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0