Hola

         
mina små änglar och jag befinner oss på världens bästa ställe någonsin, fy vad man riktigt uppskattar det mer nu när man blir äldre och förstår sikken lycka man har att få vara här flera veckor om året! poolen står på schemat imorgon, och vi ska stå där kl 11 när de öppnar! innan det ska jag hinna vakna, käka frukost, smörja in mig, välja ut en snygg outfit, åka och handla med mamma och pappa, upp i lägenheten igen och sen sticka och sooooola som bara den, 35 grader säger iphoneappen och skulle inte tacka nej till att den stämmer! (säger jag nu, blir kanske för varmt?)
 
kvällen har bestått av käk på svensken, sen lite dricka nere vid stranden sen ännu mer dricka på pubben i bakgatan och lite kortspel, en supermysig kväll och superbra start!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0