älskar livet

igår var en härlig och lugn dag :) för min del iaf, vad mina föräldrar gjorde var en helt annan sak. men chillade vid poolen hela dagen med alain stack sen upp och gjode v mig vid 6, planer på att bara stanna hemma och laga mat i lägeheten men mina föräldrar och speciellt mamma hade annat i tankarna så det blev att jag och pappa följde med Ronny, Flor & Alain ut och käka medans mamma stanna hemma! Åt en sjukt god lasange och sen promenerade jag och alain hem och satt sedan på balkongen till halv 3 och kolla på filmer. bla. Twilight ♥
 
sovit till 11 och har bytat om smort in mig och snart drar vi ner till stranden och steker där hela dagen! vädret ser lovande ut, som vanligt, så det blir inga problem med att bättra på brännan, som förövrigt börjar bli superfin! ♥
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0