1 juni

kom hem från väla med mamma nyss och köpte lite presenter till folk som fyllt år och jag fick även med mig en söt blå strandklänning från h&m för 50 kr, fynd!

om en timme typ ska jag till landskrona och fixa mitt hår, klipp+slinga, utväxten ska bort, RIKTIGT RIKTIGT LJUST BLONT SKA DE VA! ♥ har alltid varit hur ljus som helst och kommer nog alltid att förbli det om jag inte en fin dag får ett ryck! men min utväxt nu de senaste 2 åren börjar bli lite mörkare så tror jag är mörkblond i mig själv, men ljuuuuust ska det ju vara!

sen efter det sticker jag direkt till Fay och har en myskväll där med lite bak kanske och lets dance final! ♥

sommaren 2011 HBG


Kommentarer
Postat av: Liborius

tack snälla:D ja jag ska ha lite mer på väggarna:)

jag har beslutsångest! vilka skor ska jag välja? Kolla in mitt inlägg och hjälp mig:)

2012-06-01 @ 16:09:06
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Nathalie Tegelstam

Nu är veckans blogg avslutad! Gå in och kolla om det blev du, annars kommer det fler chanser :)

2012-06-02 @ 19:09:53
URL: http://nathalietegelstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0