jag ser det snöar!

nu har jag precis kollat på Sverige värsta bilförare och hoppas att jag aldrig någonsin kommer vara med där! ska nu sniffa lite i min inhalator, nässpraya min nästa, packa väska till imorgon, puffa upp två mjuka kuddar, spela wordfeud och smsa och sen sova riktigt riktigt gott och längta tills jag vaknar och vet att det är FREDAG!

morgondagen bjuder på:
två lektioner, danska & företagsekonomi, sedan åker jag och linus med tåget ner till malmö och jag ska först och främst testa ut en One Piece, sedan ska vi käka gott, shoppa lite och sedan åka hem och ha en myyyyss kväll med film och lite popcorn! låter underbart bra! ♥

BTW. Det snöar här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0