let it go

dagarna rullar på och händer inte så mycket mer än skolan.. två prov på måndag så känner att paniken börjar träda fram och ångesten kommer komma när som och skrika på mig varför jag inte börja plugga redan förra veckan.. sånt är livet.. för ofta, skjuter oftast upp allt i sista sekund.. men ska läsa läsa läsa imorgon när ja kommer hem från skolan och på fredag, japp ägnar min fredag till det.. en del iaf.. måste man så måste man.

imorgon ska man även införskaffa sig medlemskort på Friskis&Svettis med Elin och sedan nästa vecka förhoppningsvis börjas träningen med roliga pass :) sjukt taggad! läängtar!


jag och elin skolavslutningen i 9an, sikken dag!


Kommentarer
Postat av: sara

sV: tack så mycket, detsamma. :)

2012-02-09 @ 07:25:51
URL: http://roblessara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0