97 dagar till sommarlov!

& 49 skoldagar kvar! + 8 dagars praktik för mig :)

låter det mycket? nä faktiskt inte tycker jag! att sluta 5 juni är ju helt underbart, hade dock varit ännu bättre om man tog studenten men iaf, de är nästa år :)

har nu fyllt i min individuellaval lapp till 3an, behöver egentligen inte välja något men har valt Retorik iaf och får ja den så tar jag nog den, kan ändra mig, men om inte så blir det inget val, så kvittar lite faktiskt, men kan vara användbart faktiskt :) att gå från att läsa ca 1000 poäng i 2an till ca 600 i 3an låter inte helt fel.. så därför längtar man så mycket till sommaren så att alla dessa kurser avslutas! :)

måste bara tillägga att jag fick strålande resultat på mitt prykologiprov och är så himla glad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0