2 år! ♥

idag firar jag och min pojkvän 2 helt fantastiska år tillsammans! alltså 730 dagar sedan det blev han och jag, helt otroligt! på två år har vi gjort så mycket, haft så roligt och skapat så många underbara minnen! spanien 3 gånger, myskvällar x10000, ullared, avnjutit dagar/kvällar med skate och massa vänner, grillat, lagat mat, vatt ute och ätit, bio och massor massor av fler saker!

idag firade vi våran dag med att gå ut och äta på restaurang i helsingborg på Brooklyn, super gott och hur mysigt som helst, mycket nöjd! :)

jag är så otroligt kär och lycklig, mår så underbart bra och är så stolt över att ha dig som min pojkvän älskling :) underbarare och finare människa får man leta efter! du är bäst! Jag älskar dig så otroligt mycket! ♥
 
  

åh så mycket kärlek! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0