number one

Utseende
1. vilken ögonfärg har du:
blågröna
2. hur lång är du: 173
3. vilken hårfärg har du: blond
4. långt eller kort hår: ganska långt, ska bli längre
5. piercingar i ansiktet: nej
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: den jag har
7. hur lång skulle du vilja vara: som jag är
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: den jag har
9. vill du ha kort eller långt hår: långt
10. skulle du vilja ha piercingar: nej

Senaste du
11. åt: skorpor
12. drack: oboy
13. du fick sms av och vad de stod: linus – Kör hårt :)<3<3
14. du skrev sms till och vad du skrev du? linus – Orkar inte, sjukt trött :p<3<3
16. kramade: linus
17. kysste: - linus
19. du spydde: vet ej
20. idag: ?

Kärlek
21. är du singel: nej
22. ditt förra förhållande var med: henrik
23. ditt längsta förhållande: 2 år och snart 2 månader och det blir längre
24. med vem då: linus
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: henrik
26. är du oskuld: nej
27. gillar du någon just nu: ja
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: 2
29. vill du vara singel: nej
30. vill du gifta dig: ja
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: linus

Vänskap
32. den som vet mest om dig:
linus
33. den vän som du har kännt längst: fay
34. en allra bästa vän? fay
36. en av dina bästa tjejkompisar: linnea
37. som bor långt ifrån dig: min bror
38. den du har mest minnen med: fay
39. bra vän du inte träffar ofta: alla tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0