LOVE

dålig uppdatering idag.. men har inget roligt att säga så detta inlägg är också ganska onödigt.. har precis kollat klart Sex and the city the movie, 2 timmar och 20 minuter och det innehöll hur mycket känslor som helst, egentligen hatar jag att se på kärleksfilmer och speciellt twilight faktiskt.. och ja andra kärleksbabbel grejer med (dock inget finare än twilight men iaf) sånna andra b filmer som man alltid vet hur det kommer sluta osv. iaf, så varenda j*vla gång jag ser dom med vänner eller själv så saknar jag min linus så oehört mycket, det gör ont i mig för jag vill ha min kärlek hos mig. man vill inte komma ihåg de tider när man inte hade någon sån sort av kärlek, när man satt och kolla på de filmerna och önskade själv att man hade den kärleken till ngn och var lika mycket älskad tillbaka.

men jag har det där nu, och haft i snart 26 månader. jag är överlycklig. och ångrar att jag slösat så många tårar på annat som inte har varit ett jävla skit värt för mig och som inte varit där för mig och som har sårat mig så jävla mycket och förnedrat en så jävla mycket, förutom min älskade linus. kan inte komma på en ända gång någonsin som han har gjort mig riktigt ledsen som någon annan någosin har gjort mig. när jag tänker på honom känner jag bara lycka och kärlek och att vi klarar allt tillsammans, även i motgångar. och så ska det vara!

det blev inget så onödigt inlägg ändå! fy va känslosam man blir efter filmer, påverkar en så mycket, mig iaf! om jag hade sett mina twilight filmern nu hade det slutat med att mitt rum fylldes med tårar tills den sekund linus klev in genom dörren och gjorde mig hel igen!

kärlek är det finaste som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0