visste du att...

ANTAL:
1. Personer du älskar? -
familjen, vänner, pojkvän, dom som står mig nära helt enkelt och den jag en gång älskat kommer jag föralltid att älska.
2. Personer du hatar? - en person
3. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Ingen
4. Glassar du ätit på en dag? - 2-3 kanske
5. Gånger du ätit kött? - många gånger.
6. Gånger du haft minnesluckor? - 1-2 kanske 
7. Gånger du varit hög? - aldrig
8. Gånger ditt hjärta brustit? - 1 gång

bara för att sista frågan fick mig att tänka på massor och att låten what are words - chris medina började spelas blev jag nästan lite tårögd. det förflutna är svårt att inse, men.. jag lever ett underbart liv nu med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0