tänker på er!

idag blev det en tidig myslunch med Jonna på Olssons skafferi, käkade lasange (som är supergod där!) sen gick vi in och tände några ljus i kyrkan, åh tårarna var så nära och gråter nästan nu när jag tänker på det.. detta kommer hända många gånger i vinter, hur fint är det inte att lägga 2 kr och tända ett litet ljus och tänka på alla älskade man tyvärr mist men som man hoppas har det bättre uppe i himmlen, en fin grej man kan göra ensam eller med någon annan och bara stå där ett litet tag och kolla på de levande ljusen och tänka på vad man vill i lugn och ro! mycket fint!

sen gick vi runder en stund på stan och sen drog ja mig tillbaka till affären och va där till 4 och tog tåget hem sen och övningskörde med mamma som ja nu har gjort ganska flitigt den senaste veckan :) riktigt roligt, vatt uppe i 70 nu och mött en massa bilar, jag är så duktig sååå!!

nu ska jag kanske kanske kanske hoppa in i duchen, behöver dock tvätta håret och de är lite sent för de tycker ja så väntar kanske till imorgon.. får va litta äcklig idag dådå :(

någon som läste allt detta? cred (?) till er isf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0