plugg plugg plugg

glömt berätta att jag hade prov i logistik idag, eftersom det inte är så jättesvårt och inte hur tråkigt som helst faktiskt (allt blir alltid lite roligare när man förstår) så hade jag pluggat en del :) så provet gick helt ok, jag klarade det iaf hur galant som helst men sen om det är ett VG det vet ja inte, men man kan alltid hoppas :)

imorgon är det ännu ett prov, engelska, som verkligen inte är betygssättande, eftersom det är ren fakta så om läraren går mycket på det vet ja inte vad han tänker med... så ska itne lägga ner så mycket krut på det, ska göra ett liknande efter detta så satsar på det ist!

redovisning med ellinor imorgon med på historian om Kloster, spännande! haha nej men de e typ i 5 min så ja.. de bör vi klara tycker ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0