har inte något annat för mig

1. Fullständigt namn? - Oliwia Paulina Alva Eriksson
2. Exakt ålder? - 16 år och 11 månader, exakt idag!
3. Vart bor du? - Skåne
4. Bor tillsammans med? - Min mamma & pappa
5. Husdjur? - en hund, Cloé
6. Färg på ditt hus? - Vitt
7. När är du född? - 6 november 94
8. Klass? - NSP2E
9. Vilket år tar du studenten? - 2013
10. Något jobb? - Nej
11. När gick du upp i morse? - 7
12. När ska du sova ikväll? - halv 11 typ blir det nog.
13. Duschat idag? - ska snart
14. Kramat någon idag? - bara Cloé tror ja
15. Pussat någon idag? - nepp (eller Cloé)
16. Vad har du ätit idag? - frukost med mackor och sånt, potatisbullar i skolan till lunch, en kanelsnäcka och sen pankakor hemma.
17. Dagens klädsel? - blå jeans, vit blus, blå levis kofta och röda converse
18. Dagens smink? - lite rouge, eyeliner, mascara, ögonskuggga.
19. Dagens sötnos? - hm... min linus kanske :)
20. Dagens roligaste? - ingen aning.
21. Har du många vänner? - kan inte säga att jag har för många direkt.
22. Hur många har du kysst? - 3
23. Hur många har varit otrogna med dig? - ingen
24. Vem pratade du med i telefon senast? - mormor
25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Fredrik - Ut? :) 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

sånna listor är bra tidsfördriv;)

2011-10-06 @ 22:55:11
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0