requiem on water

hysterisk över att jag inte har något att blogga om och vet att ni alla som läser min blogg typ gråter över att ja bara skriver om mitt fina twilight.. men, imorgon träffar man fina vänner på tjejkväll och har det skojj så blir nog inte mycket till uppdatering då eller ngn gång i helgen. ska sitta och snyfta till alla låtar i twilights historia och lära mig varenda text och har just nu snurrat in mig på denna fina låt här nedan, tyvärr så minns man ju inte vart i filmen låtarna spelades och det är därför jag ska (kanske) gå och se den 1 gång till på bio så man kan bara slappna av och kolla på filmen i lugn och ro och dregla över den fina kärleken och den snygga pojk som är med där ♥


Kommentarer
Postat av: Nathalie

nu läste jag din kommentar igen! haha jaha vad kul:) visst är den snygg?

2011-11-18 @ 07:52:00
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0