denna 4 maj

haft fullt upp hela denna dag

- engelska nationella
- kollat danshow
- fikat med älskling på sjukhuset
- blivit lurad att vi hade engelska muntliga nationella
- haft sista labben under hela gymnasietiden
- käkat mc mat
- vatt på väla
- varit på mellankurs (lydnadkurs) med den lilla hunden som resulterade till att jag fick ha hundgodis i munnen 15 minuter för hundjävlen aldrig kollade på mig och nästan trampat i hästskit!

tycker det låter som en bra dag.. full rulle heeeela tiden, nu ska jag fortsätta att plugga till mi
- mitt sista matteB prov innan nationella
och sen sova tidigt, och tidigt är 22.00, 21.30 ska jag ligga i sängen!

denna bilden togs samma dag som vi fick hem vår lilla cloe, och den 9 maj har vi haft henne i 7 månader :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0